Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΟΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ!!!!!


Από όλες μου τις πτήσεις αυτή της αγάπης ήταν η πιο συντριπτική!!!! Ανελέητη φθορά στο τίποτα!!! Ποτέ δεν έμαθα να πετάω με ασφάλεια!!!! Πάντα ανέβαινα με ορμή ψηλά και βουτούσα στο κενό….με τα μάτια κλειστά!!!! Είχα αυτόματο πιλότο….τα μάτια της ψυχής  και τους είχα απόλυτη εμπιστοσύνη!!!! Το μόνο πρόβλημά μου ήταν το σχέδιο πτήσης……χα….δεν είχα ποτέ!!!!!! Και ο στόχος…..ο στόχος……δεν έβλεπα ποτέ τον στόχο…..πάντα μπροστά μου έμπαιναν τα συναισθήματα…..πιο πάνω από όλα!!!!! Μακάβρια αλήθεια αν σκεφτείς τις πτώσεις που έζησα….και πάντα χωρίς αλεξίπτωτο!!!!! Έχω γεμίσει πληγές ανοιχτές….μα δεν πειράζει !!! Έρμαιο στους πέντε ανέμους… με μόνο όπλο μου την ελπίδα…..μόνο που και αυτή ήταν τυφλή!!!! Μια μέρα…..μια μερα θα τα κόψω τα φτερά μου…..θα τα διαμελίσω σε πολλά κομμάτια και θα τα πετάξω…. στο άπειρο!!!! Η μόνη ασφαλής πτήση…..είναι αυτή που δεν έγινε… ποτέ!!!!! *Poison Ivy*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου