Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

ΕΙΜΑΙ Η ΚΑΙΤΗ!!!!!!


Είμαι η Καίτη!!!! Ετών 8,18,88 ότι προτιμάτε!!! Αν με ρωτήσετε, εγώ προτιμώ το 8 για αυτό και από επιλογή εκεί κατέληξα!!!! Κατέληξα……η ζωή μου έκανε την χάρη….δεν ξέρω!!! Εγώ αυτό που ξέρω, είναι ότι ήθελα να ζήσωωω!!!!
 Γεννήθηκα μέσα σε ένα κουτί….!!!! Ναι ναι μην απορείτε……σε ένα κουτί γεννήθηκα!!!  Σε ένα κουτί που μου είπαν ότι αυτό είναι ζωή. Η μαμά μου πάντα αυστηρή με ήθελε τέλεια, ενώ στην ουσία δεν με είχε και ικανή για τίποτα!!!! Ο μπαμπάς μου μου έκανε όλα τα χατίρια….αλλά απών!!!! Μεγαλώνοντας ήμουν πάντα σφιχτή και μετρημένη…..δεν έκανα τρελές  επαναστάσεις…που λένε!!!! Από αυτοεκτίμηση….. μηδέν!!!! Για αυτό και πάντα αποζητούσα την γενική αποδοχή…..και πιστέψτε με,,,, πάλεψα πολύ για αυτό!!!!! Πάντα μα πάντα όμως ήθελα να δραπετεύσω από τη ζωή μου, για αυτό και αγαπούσα πολύ τα ταξίδια!!!
 Παντρεύτηκα τον Στέφανο…..ανεβαίνοντας σε ένα τρένο που έτρεχε μόνο του χωρίς οδηγό…..!!!! Δεν μετάνιωσα για αυτό. Ο Στέφανος με έβγαλε από το κουτί μου….και μου χάρισε…. ένα χρυσό κλουβί!!!! Καλωσύνη του…..τουλάχιστον από εκεί έβλεπα έξω!!!! Τι έβλεπα δηλαδή…..νόμιζα ότι έβλεπα…..την τύφλα μου!!!! Φτιάξαμε οικογένεια, αυτό που λένε play the happy family, κάναμε και ένα παιδί και έτσι συνεχίσαμε να ζούμε!!!! Όλα φαινομενικά ήταν εντάξει και ο Στέφανος στο επίμαχο θέμα σεξ ήταν σούπερ, αν θέλετε να μάθετε. Σχεδόν ήμουν εξαρτημένη από αυτόν μόνο και μόνο από αυτό, όμως μέσα μου το ηφαίστειο έβραζε!!!! Και μην νομίζετε….σε αυτή την φάση δεν κατηγορώ για τίποτα το Στέφανο γιατι μου φερόταν όπως με έβλεπε…..παθητική και κοινώς στον κόσμο μου….άσχετα αν αυτή ήταν και μια στάση που τον βόλευε!!!! Την δύναμή μου, δεν την είχε ακόμα αντιληφθεί!!!
Η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα πολύ να κατευνάσω το ηφαίστειο μου, να σταματήσω την λάβα να ανεβαίνει βρε αδελφέ,….με χίλιους δυο τρόπους!!!! Ρέϊκι, γυμναστήρια, θεραπεία αύρας ,φλιτζανούδες και χίλια δυό πράγματα που μου αποσπούσαν την προσοχή και με βοηθούσαν να ξεχνάω. Όμως τίποτα…..το ηφαίστειο, μου έκλεινε πονηρά το ματάκι σε κάθε ευκαιρία!!!! Σκεφτόμουν να χωρίσω και να ακολουθήσω τα όνειρά μου….όμως ήξερα βαθιά μέσα μου ότι δεν είχα το κουράγιο!!!!!
Ώσπου μια μέρα, η ζωή μου έκανε μια μεγάλη χάρη……που στην αρχή μου φάνηκε ότι με πέταξε στον Καιάδα, αλλά στην συνέχεια διαπίστωσα ότι μου είχε ανοίξει διάπλατα τις πόρτες για μια νέα ζωή!!!! Έμαθα ότι ο άντρας μου είχε παράλληλη σχέση με την αγαπημένη μου ξαδέλφη τη Λίζα, όσα χρόνια είμασταν παντρεμένοι!!!! Ναι ναι σωστά ακούσατε!!!! Τόσα χρόνια μοιραζόμουν την ερωτική ζωή μου μαζί τους και δεν το είχα αντιληφθεί!!!! Αχ τη δύστυχη τη Λίζα μου…..ναι ναι δύστυχη, σωστά ακούσατε, έζησε το παραμύθι της με έναν βάτραχο αντί για πρίγκιπα, και η πορεία της ζωής , μετά τον χωρισμό μας με το Στέφανο, της το απέδειξε!!!!
Συχνά λένε ότι ο ασθενής μπορεί να συνέλθει μετά από ένα δυνατό σοκ!!!! Αυτό λοιπόν έπαθα και εγώ…..συνήλθα!!!! Αφού βέβαια κατάφερα να συλλέξω τα κομμάτια μου!!!! Αν βρήκα την δύναμη να συγχωρέσω μετά το σοκ??? Δεν έχω μάθει ακόμα, πάντως εκείνη η εποχή είχε πολύ οργή και μίσος για την απόρριψη, την οποία ήξερα πια πολύ καλά και την ένιωσα για άλλη μια φορά στην ζωή μου με τον πιο οδυνηρό τρόπο!!!! Μην νομίζετε ότι είναι εύκολο….δεν είναι καθόλου εύκολο, όμως η αναγέννηση….. είναι όλα τα λεφτά!!!!
Ξαφνικά, βρέθηκα στην αφετηρία για να ακολουθήσω το όνειρο….και ω τι έκπληξη…..το καινούργιο μου τρένο είχε οδηγό εμένα!!!! Τώρα πια κινούσα εγώ τα νήματα της ζωής μου!!! Και όλα άλλαξαν δια μαγείας!!!Ανακάλυψα ότι η ζωή είναι μια παρτίδα Πόκερ, που αν είσαι καλός παίχτης ,πρέπει να ξέρεις πότε να «χτυπήσεις» , πότε να πας πάσο και πότε να αποχωρίσεις!!! Με λίγα λόγια ανακάλυψα την ζωή!!!! Συσσώρευσα τα διδάγματα της και για πρώτη φορά ένιωσα ότι είμαι ζωντανή!!! Όσο για τον Στέφανο……όταν κατάλαβε τι έχασε…..ήθελε να ξαναγυρίσει!!!! Αχαχαχαχαχα τον άμοιρο, δεν κατάλαβε ποτέ ότι το τρένο του το είχα στείλει για παλιοσίδερα!!!!!
Ααα και να σας πω και κάτι τελευταίο…..ότι έμαθα το κράτησα για πάντα μέσα μου….τίποτα δεν μπόρεσε να με κανει να το ξεχάσω….ούτε καν η μαλάκυνση!!!! Δύναμη ψυχής??? Τύχη?? Δεν ξέρω….η απόφαση δική σας!!!!
                                                                                                                             


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου