Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΗΡΘΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗ!!!!!!


Ήρθα με τα χέρια γεμάτα αγάπη….και την καρδιά μου σ’ ένα κόκκινο οβάλ κουτί!!!!! Μέρες άγρυπνη….ταξίδεψα για να σε δω!!!!! Μην ξεγελιέσαι μου είπες….ότι ζεις δεν είναι αληθινό!!!! Μη μου προσφέρεις δώρα που δεν θέλω….που απλά… απαξιώ!!!! Δεν τρόμαξα από τα λόγια σου!!!! Ποτέ δεν σε ενδιέφερε η ουσία….λάτρεις της επιφάνειας…..και της ορμής!!!! Μόνο τα ένστικτα σου ήξερες να τρέφεις… με θυμό…..από ουσία…τίποτα!!!!! Κι όμως στα μάτια σου έβλεπα πάντα την αγάπη….όσο κι αν προσπαθούσες να την κρύψεις με τα λόγια σου!!!! Δεν πτοήθηκα ….δεν δείλιασα …όσο κι αν ήθελες να με τρομάξεις!!!! Πάντα σπαθί μου είχα την ελπίδα!!!! Ξέρεις τι είναι η ελπίδα???? Σανίδα σωτηρίας….όταν η ψυχή φτάνει στο σάλιο….και ετοιμάζεσαι να την φτύσεις!!!! Σ’αγαπώ σου είπα….και έστριψες το κεφάλι σου με μίσος….ξεφυσώντας οργή!!!!! Πάντα σε εξόργιζε αυτή η φράση!!!!! Πλέον ήμουν σίγουρη ότι σχεδίαζες… την εκδίκηση σου!!!! Τι ειρωνία….να απαντάς πάντα στο κάλεσμα της αγάπης….με μίσος!!!!! Σου ζήτησα νερό….και εσύ μου έδειξες την πόρτα!!!! Από χρόνια….μισούσες την εξάρτηση!!! Πιστός οπαδός της ελευθερίας!!!! Πόσο λάτρεψα αυτό το φόβο σου…. για αγάπη!!!! Πόσο λάθος έκανα… ..ότι μπορούσα να τον γιατρέψω!!!! Άνοιξα την πόρτα και έφυγα….χωρίς να κοιτάξω πίσω!!! Τώρα  ήξερα…..πως σου είχα κάνει το χειρότερο δώρο όλων…. Αγάπη… άνευ όρων!!!!! Το μόνο πράγμα που μπορούσα να περιμένω πια….ήταν η τιμωρία μου….που δεν άργησε…. να έρθει!!!

1 σχόλιο: