Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

ΟΤΑΝ Η ΑΓΑΠΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ!!!!!



ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ....ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΑΡΗ......ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΩ......


Έχω πάψει να κοιμάμαι πια!!!! Αυτό το σπορ..... με πονάει περισσότερο..... από όλα!!!! Δεν ξέρω γιατί....ή μάλλον ξέρω!!! Δεν αντέχω άλλο ......να ονειρεύομαι!!!! Ένα θηρίο έχω μέσα μου που βρυχάται.....με πόνο!!!! Αυτή η ψυχή μου.....δεν θα ημερεύσει....ποτέ!!!! Κάποτε φώλιαζε μέσα μου ένα κοριτσάκι......που ποτέ δεν κατάφερα να το κάνω.....να σταματήσει..... να κλαίει!!!!! Τελικά το σκότωσα.....και έβαλα στην θέση του....... αυτό το θεριό!!!!! Ένα πλάσμα ανήμερο.....από άλλο κόσμο....που κάθε βράδυ μου τρώει τα σπλάχνα.....και μόλις ξημερώσει......τα φτύνει με αηδία!!!! Δεν μπορώ να καταλάβω..... τι άλλαξε τελικά!!!!! Τίποτα δεν με γαληνεύει...... πια!!!!! Ακόμα και οι βόλτες στην θάλασσα.....μου τελείωσαν!!!!! Κάθε μέρα.....βουλιάζω όλο και πιο πολύ.....στο κενό!!!!! Κάποτε ένιωσα μια αγάπη........και την λάτρεψα......μα με πέταξε στον Καιάδα.....και από τότε εκεί ζω!!!! Στις φλέβες μου.....δεν κυλά πια αίμα....αλλά δηλητήριο.....που κάθε μέρα με πνίγει.... όλο και πιο πολύ!!!! Στα μάτια μου.... φωλιάζουν δυο πυρκαγιές.....που δεν λεν να σβήσουν!!!!! Και η καρδιά μου.....έπαψε  να χτυπά....από εκείνο το βράδυ.....που η αγάπη.....συνάντησε.... την συντριβή!!!!!

                           ΑΛΛΙΩΣ.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου