Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

ΠΑΛΙ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ!!!!!



Πάλι με βρήκε το ξημέρωμα να γράφω!!! Αρνούμαι να κοιμηθώ πια!!! Δεν θέλω να κλείσω τα βλέφαρά μου....παρά μόνο για να πεθάνω!!!! Κουράστηκα να υπάρχω.....βαρέθηκα να αναπνέω....δεν αντέχω άλλο.....να ζω!!!!! Δεν έχω άλλα δάκρυα για την ζωή μου....στέρεψαν και αυτά!!!!!  Έπιασα πάτο......πιο πάτο δεν γίνεται!!!!! Δεν έχω άλλη ελπίδα.....κάποιος την σκότωσε σε ένα σοκάκι.... κάποιο βράδυ!!!!! Και μη γελιέσαι..... δεν είναι ο έρωτας που με σημάδεψε......αλλά η ίδια η ζωή!!!!! Άντεξα πολλά....πάρα πολλά περιμένοντας το φως.....μα μόνο σκοτάδι αντίκρισα!!!!! ΄Ενα πυκνό μαύρο σκοτάδι... πάντα μου στόλιζε το βλέμμα!!!! Δεν ξέρω αν θέλω... να βλέπω πια......!!!!! Θέλω μια κρύπτη να κουρνιάσω τον φόβο μου.....και μια αγκαλιά....να ακουμπήσω τον σταυρό μου....!!!!! Όταν όλα τελειώσουν........ ίσως μπορέσω.......να βρω ξανά τον δρόμο μου.....στο φως!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου